Koleksiyon Singapur ve Sidney Mağazaları İle Bir Haftada İki Mağaza Açtı

1 2 3 4 5 6 7

Yeni düşünce, yeni standart ve yeni tasarım kavramlarını sentezleyen yüksek kalitede mobilya tasarımı anlayışıyla ev ve ofis mobilyası üreten Koleksiyon, globalleşme stratejisi çerçevesinde yurtdışında iki mağaza daha açtı. Singapur ve Sidney mağazaları ile Koleksiyon, 6 kıtada dünyada büyüme iddiasını güçlendirdi.

Deneyimlerle değer kazanan ve kişiselleşen yaşam alanları için tasarımlar sunan Koleksiyon, Singapur ve Sidney’de açtığı mağazalarıyla dünyada büyümeye devam ediyor. Ev ve ofis mobilyalarındaki özgün tasarımlarıyla dünyanın ilgisini üzerine çeken Koleksiyon’un Sidney ve Singapur’daki açılışları büyük ilgi gördü. Finanstan eğitime, ofislerden kamu alanlarına uzanan farklı sektör ve mekanlara yönelik tasarım çözümlerinin sunulduğu Singapur ve Sidney mağazaları Koleksiyon’un Güney Doğu Asya ile Avustralya’ya açılan kapıları olacak.

‘Neyi, neden üretiyoruz?’

Başta Self-Organised Workplace / Kendini Kurgulayan Çalışma Alanı serisi olmak üzere, pek çok ödüllü tasarımın yer aldığı Singapur ve Sidney mağazalarının açılışları dünyaca ünlü tasarımcılar ile sektör profesyonellerini misafir etti. Sidney’de iki ve Singapur’da bir gece süren açılış etkinliklerinde Koleksiyon Tasarım ve Marka Direktörü Koray Malhan, ‘Design & Pathos’ sunumu ile ‘Biz neyi, neden ve nasıl üretiyoruz? Ürettiklerimizin çevreyle etkileşimi nasıl gerçekleşiyor?’ gibi soruların önemine değindi. Malhan, fonksiyonellik ile insanın yaşayış, iş yapış biçimlerini ve etkileşimlerini sorgulamak üzerine düşünmenin önemine dikkat çekti.

Koray Malhan, Sidney’deki açılışta yaptığı konuşmada “Yeni ofis tasarımlarımız çalışma alanları ve kurgularındaki esnekliklerin geldiği noktaları, tasarımın farklı sanat disiplinleriyle olan etkileşimini birey, zaman ve mekan düzleminde irdeliyor. Yeni konseptimizle çalışma ortamlarının kurgusunu bir dekorasyon unsuru olmanın ötesine taşıyıp; bir çağı anlama gayreti olarak değerlendirmek, alışılmışın dışında sorular sormak ve disiplinler arası yeni diyaloglar başlatmayı hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.

Yılda Ortalama Yüzde 20 Büyüdü

Yurtiçi yatırımlarının yanı sıra yakın zamanda Amerika ve İngiltere gibi önemli noktalara da açılan Koleksiyon, yurtiçinde 12, yurtdışında ise 34 noktada operasyonlarını sürdürüyor. Yakın zamanda Düsseldorf’ta da mağaza açan Koleksiyon, bu mağazayı Avrupa’daki operasyonlarının yönetildiği merkez olarak konumlandırıyor. Yılda ortalama yüzde 20 büyüyen Koleksiyon, 2017 yılını 200 milyon TL ile kapatmayı hedefliyor. İhracatta Türkiye’nin kilogram başına birim fiyatı 1,5-2 Dolar civarlarında iken, Koleksiyon’un kilogram başı birim fiyatı 8,75 Dolar seviyelerinde yer alıyor. ABD’de Şikago, Dallas ve New York olmak üzere üç mağazası bulunan Koleksiyon, ABD’de yüzde 50 büyüdü. 3 yıl içerisinde ABD’de 10 milyon Dolar cironun üzerine çıkmayı hedefleyen Koleksiyon, Avrupa, Kafkaslar, Orta ve Uzak Doğu ülkelerinde devam eden faaliyetlerine Hong Kong, Fransa, Hindistan gibi ülkeleri eklemeyi planlıyor.

BASIN BÜLTENİ